środa, 11 lipca 2012

Roztrzepana .

Jeżeli chodzi o ombre tak zrobiłam sobie szamponetką z Joanny - 04 czereśniowa czerwień .;d .Chcecie zdj? Moim zdaniem wyszło cudownie.^^. Jestem spakowana pojutrze wyjeżdżamy. W sierpniu Anka do mnie przyjeżdża .♥ Pójdziemy na zakupy do  H & M .(to zdanie było sarkazmem , bo wiem że Anne się na nim uśmieje.) Burza jest hoho. Czekam aż tata przyjedzie z zakupów , bo pić mi się chce. Nie mogę się doczekać piątku.♥ Francjo nadchodzę. Boże jadę na 2 tyg a spakowana jestem na miesiąc walizka mi się nie domyka spakowałam się nie sugerując list. Sorry , że taka nudna notka , ale nie mam o czym pisać chciałam dać znak życia przed wyjazdem. Pa .<3
To ta.;d

13 komentarzy:

  1. Tak, przy tym zdaniu o H&M to po prostu wpadłam w taki brecht...:D
    Pojutrze będzie u mnie jedenasty odcinek, już piszę 13, a 12 jest chamska i zboczona ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zboczeniec mały.:D

      Usuń
    2. Chyba ty
      Wejdź szybko na My Little Face, nowi bohaterowie! :*

      Usuń
  2. Super blog, co powiesz na obserwacje;)?

    ja już dodałam ;*
    http://mynameisodetteswan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście że chcemy zdjęcia ;D
    Świetny blog :)
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok jak wrócę to dodam .;)
      dzięki.;*
      okokoko.<3

      Usuń
  4. fajny kolorek ;)
    obserwuję, mogę liczyć na rewanż? ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. chcę zobaczyć :)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny blog!:)
    obserwujemy?:> ja już dodałam jc.

    OdpowiedzUsuń
  7. super kolorek wejdź na bloga którego prowadzę z koleżanka dopiero zaczynamy i zostaw komentarz


    http://cebula-czosnek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń